فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

هتل های خاص و عجیب در ایران

در چند سال گذشته پیشرفت های زیادی را در صنعت گردشگری شاهد بودیم و دولت و بخش خصوصی در این راستا برنامه ریزی هایی را در دستور کار قرار داده است و یکی از نتایج آن ساخت و افتتاح هتل هایی با امکاناتی خاص و جذاب و گاهی عجیب و غریب بوده است. و به طبع آن با استقبال خوبی نیز از طرف گردشگران داخلی و خارجی مواجه گشته است.
اگر قصد دارید اقامتی متفاوت و هیجان انگیز را تجربه کنید، توصیه می کنیم در یکی از این هتل های عجیب و غریب اقامت داشته باشید. حال چند تا از این هتل ها را معرفی خواهیم کرد، که برای رزرو آنها می توانید از طریق آژانس تاپ سیر کرمان اقدام نمایید

اقامتی در دل صخره ها با رزرو هتل لاله کندوان
هتل صخره ای لاله کندوان در دهکده توریستی کندوان بنا شده است، این منطقه یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری استان آذربایجان شرقی در میان گردشگران است که خانه های کندوی عسل مانند آن که در دل صخره ها ساخته شده اند، هر بیننده ای را ساعت ها به تماشا وامی‌دارد، اما این تنها جاذبه این منطقه نیست و اقامت در هتل صخره ای لاله کندوان نیز یکی از دلایل جذب گردشگر در این منطقه محسوب می شود.

این هتل پنج ستاره در واقع سومین هتل صخره ای در جهان است که از سال 1386 تا کنون میزبان میهمانان می باشد. فضاهای اقامتی این هتل در قلب صخره بنا شده است، در حقیقت با رزرو هتل لاله در اتاق هایی با دیوارهای صخره ای در منطقه ای زیبا اقامت خواهید داشت.

اقامت بروی آب در هتل ترنج کیش
خلیج فارس و جزایر واقع در آن یکی از جاذبه های گردشگری جنوب کشورمان است که هر ساله مسافران بسیاری را نیز به سوی خود جذب می کند؛ اما در سال 1394 که اولین هتل دریایی ایران در جزیره زیبای کیش فعالیت خود را آغاز نمود، انگیزه تازه ای برای مسافران شکل گرفت، اقامتی رویایی روی آب در اتاق ها و سوئیت هایی با کف شیشه ای! خالی از لطف نیست که بدانید منطقه احداث هتل دریایی ترنج کیش و شیوه ساخت آن به صورتی انتخاب و طرح ریزی شده است که کمترین آسیب ممکن به محیط زیست منطقه وارد آید.

زیر آسمان کویر در هتل قلعه گنج
در گذشته ای دور بعضی از هموطنان ما در قسمت هایی از کشورمان از کپر برای سکونت بهره می بردند. در سال 1395 به همت گروه هتل های پارسیان، اولین هتل کپری ایران در منطقه قلعه گنج کرمان افتتاح گردید. واحدهای اقامتی این هتل در محوطه ای باز به شکل کپر ساخته شده اند، اما با امکاناتی مدرن که آسایش مسافران تامین گردد. اگر تمایل دارید حال و هوای زندگی کویر نشینان زیر آسمان رویایی کویر را از نزدیک لمس کنید، رزرو هتل کپری قلعه گنج می تواند این خواسته شما را محقق سازد.

کاروانسرای عباسی در هتل لاله بیستون کرمانشاه
قطعا برای هر مسافری که قصد سفر به غرب کشور را دارد، اقامت در کاروانسرایی متعلق به دوره صفوی در دامنه کوه بیستون جذاب خواهد بود؛ اگر شما نیز علاقه دارید به گذشته بروید، با رزرو هتل لاله بیستون به حال و هوای دوران صفوی بازمی گردید. این هتل در واقع کاروانسرایی متعلق به دوران صفوی بوده است که 6000 مترمربع وسعت دارد و با نام کاروانسرای عباسی نیز شناخته می شود. این کاروانسرا پس از بازسازی و مرمت به عنوان هتل به بهره برداری رسید.

آوای جنگل در هتل بام سبز رامسر
یکی از جذاب ترین و آرامش بخش ترین جاذبه های گردشگری دنیا که علاقمندان بی شماری نیز دارد، طبیعت بکر و دست نخورده است. برای علاقمندان به طبیعت رزرو هتل چهار ستاره بام سبز رامسر یکی از بهترین گزینه های ممکن خواهد بود. این هتل در ارتفاع 700 متری از سطح دریا بنا شده است و مسافران برای رفت و آمد باید از تله کابین استفاده نمایند. کلبه های جنگلی این هتل که کمی با قسمت پذیرش فاصله دارند در دل طبیعت قرار گرفته اند و اقامتی بی نظیر را برای میهمانان به ارمغان می آورند.

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده