فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

اضافه شدن ناوگان ریلی به ظرفیت فوریت‌های پزشکی

رییس اورژانس کشور گفت: ناوگان ریلی به ظرفیت فوریت‌های پزشکی اضافه خواهد شد.
به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایلنا، «پیرحسین کولیوند» رییس اورژانس کشور در رزمایش طرح زمستان پلیس که صبح امروز چهارشنبه در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با اشاره به اینکه خوشبختانه همکاری خوبی بین دستگاه‌های ایجاد شده است، اظهار داشت: در این فصل شاهد سرما، یخبندان، برف و باران هستیم و رانندگان باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه بیشترین جابجایی و حمل بار از طریق حاده‌ها صورت می‌گیرد، گفت: طبق آمار‌های سازمان بهداشت جهانی به ۲۰ کشته در هر صد هزار نفر رسیدیم که به نرم جهانی نزدیک شدیم.
 
کولیوند با اشاره به اینکه در تصادفات ۴۰ درصد رانندگان، ۳۶ درصد سرنشینان و ۲۶ درصد عابرین جان خود را از دست دادند و خودرهای سواری بیشترین تصادفات را به خود اختصاص داده است، گفت: خوشبختانه تصادفات خودروهای عمومی کاهش داشته است و مردم باید تلاش کنند که از خودروهای عمومی استفاده کنند.
 
وی افزود: قالب تصادفات در بیرون از شهرها رخ داده است که حضور ما می‌تواند نقش مهمی در کاهش آن‌ها داشته باشد؛ ضربه مغزی و شکستگی‌های متعدد دلیل جانباختگان جاده‌ای بوده است.
 
او با بیان اینکه در طرح زمستان پایگاه‌های جاده‌ای، دریایی و هوایی ما افزایش داشته است، گفت: ناوگان ریلی به سیستم ناوگان فوریت‌های پزشکی اصافه خواهد شد.
 
وی ادامه داد: پایگاه اوژانس ۱۴ درصد، ناوگان هوایی ۱۲ درصد افزایش داشته است و ۴۰۰ دستگاه آمبولانس به ظرفیت ما اضافه شده است‌.
 
 وی خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد فعالیت‌های اورژانس در خصوص حوادث ترافیکی است.۴۴ فروند بالگرد داریم که ظرف دو روز آینده یک فروند به شهر داراب اضافه می شود و در مجموع ۴۵ فروند بالگرد در ناوگان هوایی ما حضور دارد.
 
وی تاکید کرد: باید مدیریت سرعت داشته باشند باید با کمک هم در راستای پیشگیری از حادثه و کاهش مرگ و میر فعالیت کنیم حضور ما در نقاط حادثه‌خیز بسیار اهمیت دارد.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده