فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

کرمان پذیرایی از مسافران نوروزی را آغاز کرد

در روز دوشنبه، هفتم بهمن ماه، کرمان آمادگی خود را برای استقبال از مسافران نوروزی اعلام کرد. مصطفی آیت‌الهی‌موسوی، معاون هماهنگی امور عمرانی و فنی استانداری کرمان و دبیر ستاد سفرهای نوروزی استان پیش از ظهر امروز ۷ بهمن‌ماه در نخستین جلسه ستاد سفرهای نوروزی از آمادگی ۳۰ کانکس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در ورودی‌های شهرهای استان کرمان به جای سیاه چادر خبر داد. وی همچنین از ارائه اپلیکیشن کرمان‌گردی در ایام نوروز در سطح استان خبر داده و اشاره کرد که باید در این خصوص تبلیغات ویژه‌ای انجام شود تا مردم از این نرم افزار نهایت استفاده را کنند و همچنین درخواست تابلوهای راهنمایی سطح شهرهای استان حداقل به دو زبان فارسی و انگلیسی داده شده است

معاون هماهنگی امور عمرانی و فنی استانداری کرمان تاکید کرد که در سال گذشته قرار بر این شد که از مجتمع‌های رفاهی، پمپ بنزین‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی سطح شهرها بازدید شده و اگر مشکلی داشتند تذکرات لازم به آنها داده شود اما امسال به صورت ناشناس و سرزده این بازدیدها انجام خواهد شد.

موسوی به نظارت بر رستوران‌های مجتمع‌های خدمات رفاهی، مهمان‌خانه‌ها و سایر مکان‌هایی که غذای مردم را تأمین می‌کنند، اشاره کرده و بر رفع نواقص محله‌های تاریخی قدیمی کرمان تاکید کرد. وی همچنین اشاره کرد که باید برای سرویس‌های بهداشتی اماکن تاریخی تدبیری اتخاذ و در مکان‌های تاریخی که امکان احداث سرویس بهداشتی وجود ندارد از سرویس بهداشتی سیار استفاده شود.

رضا فلاح، مدیر عامل سازمان جمعیت هلال و احمر استان کرمان نیز در این جلسه به حضور ۳۰ پایگاه امدادی در ورودی شهرها اشاره کرده و بر بیش از ۲۵ منطقه در خصوص طرح ایمنی مسافران، که طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر گردیده تاکید کرد.امسال نیروهای هلال احمر علاوه بر حضور در ورودی شهرها، در داخل پارک‌ها نیز اکیپ‌هایی خواهند داشت. وی بر لزوم آماده سازی زیرساخت‌ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد که اگر بخواهیم در پارک‌ها حضور یابیم باید زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده و پایگاه‌های ایمنی مسافران جذابیت لازم داشته باشند. مدیر عامل سازمان جمعیت هلال احمر استان کرمان اعلام کرد که در سال جاری در دستور کار داریم که تیم سیار جمعیت هلال احمر با دوچرخه نیز در مناطق شلوغ حضور یابند.

غلامرضا فرخی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان نیز در این جلسه گفت:

سطح شهر کرمان در ایام نوروز بی روح است، لذا شهرداران کرمان به موضوع نشاط اجتماعی در این ایام توجه کنند.

وی با بیان این مطلب که اگر در ورودی‌ها و خروجی‌های استان به معرفی استان بپردازیم می‌توانیم گردشگر خوبی را جذب کنیم، بر وجود تابلوهای راهنمای دو زبان در سطح شهر به دو زبان فارسی و انگلیسی تاکید کرد. وی همچنین اشاره کرد که پایانه‌های سوخت باید به سرویس بهداشتی مجهز باشند و به پارکینگ‌ها توجه .ویژه شود. وی با اشاره به تصادفات زیاد در محور هفت‌باغ «کرمان - ماهان» تاکید کرد که متأسفانه در محور هفت‌باغ در ایام نوروز شاهد به وقوع پیوستن تصادفات زیادی هستیم لذا باید تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود.

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده