فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

پرداخت 500 میلیارد ریال به روستاهای هدف گردشگری

 بوشهر- ایرنا- معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام کرد: در کشور 500 روستای هدف گردشگری شناسایی شده که به هر کدام از آنها یک میلیارد ریال با هدف توسعه زیرساخت ها پرداخت خواهد شد. در ادامه خبر الفبای سفر را دنبال کنید.

بر اساس گزارش ایرنا، سعیدرضا جندقیان در پی بازدید از روستای هدف گردشگری بندو در عسلویه واقع در استان بوشهر گفت: تاکنون این وام به 280 روستا در کشور پرداخت شده است. وی افزود: برخی اقدام ها برای توسعه گردشگری در روستاها با فوریت باید انجام شود که از جمله آنها تسریع در صدور مجوز لازم و مورد نیاز برای متقاضیان، هماهنگی بین دستگاها، حمایت از بخش خصوصی، مشارکت مردم در توسعه گردشگری و پرداخت تسهیلات بانکی می باشد.

جندقیان در ادامه گفت: برای توسعه کشور به غیر اینکه نیاز به منابع و اعتبار داریم، باید نسبت به تغییر رویکرد به توسعه و آینده فرزندان خود به خصوص در بخش گردشگری نیز توجه شود. معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: در این رابطه، توسعه گردشگری در مناطق مختلف به تغییر نگرش و رویکرد نیاز دارد. وی در رابطه با استان بوشهر گفت: با تلاش‌های انجام شده در حال حاضر در روستاهای این استان، گفتمان گردشگری به خوبی نهادینه شده است.

جندقیان گفت: در مناطق روستایی استان بوشهر، بیشتر از گردشگری و توسعه زیرساخت‌های صحبت می شود و این نشان دهند آن است که در زمینه گردشگری در این استان، کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: رویکرد وزارت کشور این است که باید توسعه از درون روستاها آغاز شده و شکل بگیرد که بی تردید از مهم‌ترین مسائل برای رسیدن به این هدف مهم، توسعه گردشگری روستایی می باشد. معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اظهار داشت: از برنامه‌های مهم سازمان دهیاری‌ها، پرداخت تسهیلات بدون وثیقه بانکی تا سقف پنج میلیارد ریال است که از راه پست بانک صورت می گیرد که صرف آبادانی و زیباسازی دهیاری‌ها روستاها خواهد شد.
جندقیان گفت: در حال حاضر در استان‌های مختلف کشور 37 هزار و 90 دهیاری فعال به روستاییان خدمات رسانی انجام می‌دهند.

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده