فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

نکات پیش از سفر به پاریس

ماه جولای و آگوست شلوغ ترین ماه سفر به فرانسه است چرا که مدارس و دانشگاه ها در کل فرانسه و در واقع اکثر اروپا در تعطیلات مدرسه به سر می برند. پس باید انتظار داشت که تعداد زیادی از مردم در تعطیلات باشند. اگر می خواهید در شلوغی این ایام گرفتار نشوید، بهتر است قبل از ماه ژوئن یا بعد از ماه سپتامبر به فرانسه سفر کنید.


در خصوص کارت های اعتباریتان مطمئن شوید که آیا کارتتان در فرانسه معتبر و قابل استفاده است یا خیر. همچنین بهتر است برای جلوگیری از دردسرهای احتمالی، دو عدد کارت اعتباری به همراه داشته باشید تا در صورت خورده شدن توسط دستگاه ATM زمان و انرژی تان را هدر ندهید.


در فرانسه ممکن است همه فروشگاه ها کارت شما را به عنوان وسیله پرداختی قبول نکنند. پس مهم است که همراهتان پول نقد داشته باشید.

"خشونت" معمولا ناشی از سوء تفاهم فرهنگی است. از آن جا که آداب و رسوم فرانسوی ها نسبت به دیگر اروپایی ها کمی خاص تر است، اگر با بی تفاوتی از طرف آن ها مواجه شدید اصلا به دل نگیرید چرا که فرانسوی ها فقط شور و شوق بالایی ندارند! برای این منظور بهتر است قبل از سفر کمی در مورد فرهنگشان مطالعه کنید. برای چاشنی کار چند کلمه و اصطلاح روزمره به زبان فرانسوی هم یاد بگیرید. این باعث می شود زودتر بتوانید با فرانسوی ها ارتباط برقرار کنید.


بر خلاف بسیاری از نقاط جهان، سیگار کشیدن هنوز در فرانسه فراموش نشده است. شما هر بار که یک ساختمان را ترک کنید، در یک کافه در فضای باز بنشینید و یا در پشت سر کسی در خیابان راه بروید، ممکن است با حجمی از بوی دود برخورد کنید. حتی صف ها و مکان های عمومی هم از این نظر ایمن نیستند. اگر سیگاری نیستید بهترین روش برای مقابله با مواجه نشدن با دود سیگار، این است که آن را تنها بخشی از فرهنگ فرانسوی ها بنامید و بپذیرید.

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده