فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

قدردانی رئیس سازمان حج و زیارت از عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی در انتقال زائران حج تمتع 98

رئیس سازمان حج و زیارت در پایان عملیات انتقال زائران ایرانی به سرزمین وحی از تلاش بی وقفه و خالصانه مدیران ، خلبانان ، مهندسان ، مهمانداران ، پرسنل خدمات زمینی و همه کارکنان شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی قدردانی کرد.
علی رضا رشیدیان سه شنبه در این رابطه به خبرنگار ما گفت : عملیات انتقال زائران در سالهای گذشته به شکلی متفاوت و به صورت مشترک بین شرکت‌های هواپیمایی کشورمان و سعودی انجام می شد.
 وی اظهار کرد : اما امسال به دلیل عدم تفاهم بر سر قیمت ، کل این عملیات سنگین بر عهده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی نهاده شد ، با وجود آنکه صنعت هواپیمایی کشورمان به دلیل تحریم های غیر قانونی و ظالمانه از دسترسی به امکانات فنی مورد نیاز محروم شده و اما پرسنل فنی و خلبانان هواپیمایی جمهوری اسلامی به خوبی توانستند حتی بهتراز سال های قبل از عهده این عملیات برآیند.
وی با اشاره به برخی مشکلات در حین انجام عملیات گفت : سرعت عمل و توانمندی متخصصان و کارکنان این شرکت در بازگرداندن هواپیماهای دچار مشکل به چرخه خدمات دهی مثال زدنی و بی نظیر بود و با تلاشی خستگی ناپذیر ، مخلصانه و جهادی از مرحله اول این عملیات سربلند بیرون آمدند.
 وی گفت : امسال ما شاهد افزایش تعداد زائران نسبت به سال قبل بودیم از این رو کار مجموعه هواپیمایی هما در خور توجه است.
وی افزود : طی این عملیات بیش از 62درصد پروازها بدون تاخیر انجام شد که عملکردی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده