فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

عملیات انتقال حجاج کشورمان به عربستان پایان یافت

عملیات انتقال حجاج کشورمان به عربستان با انجام آخرین پرواز رفت به شماره 1456 تهران - جده امشب (سه شنبه شب) پایان یافت .
 
قائم مقام و مدیر عملیات حج شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی «هما» سه شنبه شب در گفت گو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب افزود :آخرین پرواز رفت حج 98 امشب ساعت 9:30 دقیقه با 250 زائر از تهران به مقصد جده انجام شد.
کاپیتان قاسمی افزود : با انجام این پرواز عملا عملیات انتقال زائران کشورمان که به طور کامل توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام شد ، بعد از 29 روز تلاش شبانه روزی در ایمنی و سرعت مناسب خاتمه یافت .
وی اظهار کرد : در واقع طی این مدت با انجام 360 پرواز که آخرین آن امشب انجام شد 88 هزار و 550 زائر و عوامل اجرایی حج تمتع 98 توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی به مدینه منوره و جده  منتقل شدند.
کاپیتان قاسمی افزود : متوسط تاخیر در این حجم عملیات پروازی به میزان 20 دقیقه است که این عملکرد در طول سالهای گذشته بی نظیر بوده است .
به گفته وی، از این تعداد پرواز 191 مورد آن به مقصد مدینه و 169 پرواز دیگر به فرودگاه جده انجام شده است.
 وی تصریح کرد : این مجموعه با تمامی پرسنل اجرایی و فنی و تخصصی ،خود خادم زائران بیت الله الحرام می داند و برای رفاه حال آنان تمام تلاش خود را به کار بست تا با وجود حجم سنگین کار ،این عملیات را در نهایت ایمنی و دقت و سرعت به انجام رساند.
 وی تصریح کرد : در عملیات بازگشت امید است با اتکال به خداوند متعال بتوانیم خدمت شایسته و درخور را به هموطنان و حجاج کشورمان آن هم در زمانی کمتر از مدت رفت ، ارائه نماییم .
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده