فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

زیارت حرم امامین جوادین(ع) در کاظمین 24 ساعته شد

مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عراق اعلام کرد: شرایط حضور در حرم و زیارت امامین جوادین(ع) در کاظمین بصورت شبانه روزی فراهم شد.
محسن نظافتی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: زائران در سفرهای 5 یا 6 شب به عتبات عالیات ، زیارت کاظمین را بصورت عبوری انجام می دهند اما کاروانها با مدت سفر 7 شب یا بیشتر، یک شب را در این شهر زیارتی اقامت دارند.
وی افزود: با توجه به اینکه عموما کاروان های اعزامی به کاظمین بعد از ظهرها و همزمان با گرم بودن هوا به این شهر می رسند، فراهم شدن امکان زیارت حرم امامین جوادین(ع) بصورت شبانه روزی و 24 ساعته و امکان حضور در حرم در طول شب ، رضایت مندی زائران اهل بیت(ع) را در این شهر مقدس به دنبال داشته است.
مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت با بیان اینکه در حال حاضر اغلب کاروانهای اعزامی به عتبات عالیات یک شب را در شهر مقدس کاظمین بیتوته می کنند، اظهار داشت: پیشتر امکان حضور و زیارت حرم از ساعت 23 تا نزدیک اذان صبح در کاظمین فراهم نبود و با توجه به کوتاه بودن زمان زیارت کاظمین در برنامه سفرعتبات،  این موضوع نارضایتی زائران و مشتاقان زیارت اهل بیت(ع) را در پی داشت که با تصمیم مسئول جدید عتبه کاظمین شرایط زیارت شبانه روزی فراهم گردید.
نظافتی در پایان بیان کرد: در ملاقاتی که دو روز گذشته با مسئول جدید عتبه کاظمیه داشتم ، ضمن تشکر از اقدام صورت گرفته، بیان شد که زائران دعای گوی ایشان هستند.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده