فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

راه اندازی سایت بالن سواری در گرگان تا 15اسفند

شهردار گرگان با بیان این که سایت بالن سواری گرگان راه اندازی می شود، گفت: خانه دارویی در پایان سال ۹۷ به بهره برداری رسیده و موزه و مرکز اسناد شهرداری نیز به آن جا منتقل خواهد شد. عبدالرضا دادبود در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته صبح سه شنبه با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد. وی با بیان این که نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار می گردد، در خصوص گردشگری شهری و نقش شهرداری ها در توسعه گردشگری اعلام کرد: یکی از محورهای مهم گردشگری، گردشگری شهری است و با توجه به این که بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشورمان ایران در شهرها زندگی می کنند این موضوع از اهیمت زیادی برخودار است. با الی گشت همراه باشید تا در مورد این خبر و سایت بالن سواری گرگان بیشتر بدانیم.
 
عبدالرضا دادبود افزود: شهرداری گرگان در دوره جدید مدیریت شهری اقدامات زیادی در زمینه توسعه گردشگری انجام داده و برنامه های محوری متنوعی را در توسعه مباحث مربوط به گردشگری شهری در دستور کار قرار داده است. او با بیان این که اولین قدم در این زمینه تشکیل دفتر توسعه گردشگری در شهرداری گرگان بوده، اضافه کرد: همچنین پروژه های متعدد مرتبط با ظرفیت گردشگری شهری و اکوتوریسم و فضاهای تفریحی و سرگرمی تعریف شده است. وی تصریح کرد: اکثر پروژه های شهرداری گرگان با محوریت توسعه گردشگری بوده و در خصوص سرمایه گذاری در این بخش اقدامات خوبی نیز انجام شده است. دادبود اضافه کرد: در احیاء بافت تاریخی گرگان چندین پروژه را تعریف کردیم که شامل بازسازی و جداره سازی محلات تاریخی، جداره سازی بخش از خیابان امام خمینی (ره)، مرمت خانه تاریخی دارویی و اقدامات مختلف دیگر است.
 

شهردار گرگان تاکید کرد: خانه تاریخی دارویی در پایان سال ۹۷ به بهره برداری رسیده و موزه و مرکز اسناد شهرداری به آن جا منتقل خواهد شد. او همچنین اضافه کرد: در حوزه سرمایه گذاری علاوه بر هتل ناهارخوران، در حال اخذ مجوزهای احداث تله کابین هستیم و احداث سورتمه و زیپ لاین هم در دست اقدام است. دادبود با بیان این که سایت بالن سواری گرگان تا ۱۵ اسفند سال جاری راه اندازی می شود، توضیح داد: دو پروژه بزرگ سرمایه گذاری در حوزه گردشگری داریم که یکی از آن ها به مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان بوده که یک پارک تفریحی و سرگرمی به همراه شهربازی مدرن است. وی اضافه کرد: همچنین یک مجموعه تفریحی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی به عنوان بازار سنتی اسلامی داریم که بازسازی بازارهای سنتی کشور است. دادبود افزود: در این بازار فضاهای فرهنگی، باغ فرهنگی، سالن های سینما و سالن همایش و مجموعه های تفریحی در نظر گرفته شده است و عملیات اجرایی این دو پروژه قبل از شروع سال جدید آغاز خواهد شد.
 

شهردار گرگان اظهار کرد: در حوزه گردشگری بین الملل هم اقداماتی توسط شهرداری گرگان از جمله خواهرخواندگی انجام شده که خواهرخواندگی با کشورهای چین، قراقستان، ترکیه اسپانیا، پرتغال در دستور کار است. وی با اشاره به پروژه های رویداد مکان شهرداری گرگان گفت: برنامه هایی خاصی برای سال آینده در خصوص احداث پیاده راه در بافت تاریخی و احیاء میدان شهرداری داریم. وی تصریح کرد: گرگان ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری داشته که مورد توجه قرار نگرفته است و شهرداری با برگزاری جشنواره های مختلف از جمله جشنواره پاییز هزارنگ نقش پررنگی در این زمینه خواهد داشت.

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده