فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

رئیس سازمان حج و زیارت: خدمتگزاری حجاج نیازمند تلاش و مدیریتی جهادی و استفاده از همه ظرفیتها است

رئیس سازمان حج و زیارت گفت : خدمتگزاری حجاج نیازمند تلاش و مدیریتی جهادی است که این امر به مفهوم استفاده از همه ظرفیتها و امکانات است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ علی رضا رشیدیان امروز در نشست با مدیران مجموعه و مسئولان ستاد مدینه و آشپزخانه ها در مدینه افزود: امروز مهمترین موضوع در خدمت رسانی مطلوب و شایسته زائران ، هم افزایی ،هم پوشانی و هماهنگی بین بخشهای مختلف دست اندرکار است تا بتوان از همه ظرفیتها استفاده کرد و بهره برد.
وی عنوان کرد : سعه صدر، صبوری ، افزایش تحمل و مشورت در امور می تواند به ارتقا توان و خدمات و در نتیجه افزایش رضایت ضیوف الرحمن منجر شود.
وی تصریح کرد : در واقع باید قبل از هر اقدامی این ظرفیت را در خود ایجاد کرده و در راستای اهداف و شرح وظایفی که به ما به عنوان مدیران مجموعه در سطوح مختلف محول شده عمل کنیم .
رشیدیان با بیان اینکه مدیران در حکم پدر خانواده هستند و باید این عائله را به بهترین شکل مدیریت و نیازهایشان را پاسخ دهند ، ادامه داد : در بحث تعامل با کشور میزبان هم سیاست ما متکی بر مدارا و تنش زدایی است و در این راستا باید با حسن خلق و سعه صدر بتوانیم این تعامل پیگیری کنیم .
رییس سازمان حج و زیارت در ادامه در پاسخ به سوالات مدیران حاضر در جلسه افزود : امروز اولویت زائران با گذشته تفاوت های بسیاری کرده و بر این اساس باید خدمات رسانی خود را متناسب با نیازهای امروز آنان تنظیم کنیم ضمن آنکه بر عملکردها و اقدامات هم نظارت و کنترل دقیق را باید اعمال کنید.
وی با تاکید بر اینکه ما وکیل زائر هستیم ، گفت : باید حقوق آنان تمام و کمال پیگیری و استیفا کنیم.
مدیران مجموعه های مختلف و ستاد حاضردر این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد 10 روز گذشته خود ،مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده