فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

خادمان افتخاری به امور راهنمایی زائران می پردازند/عزیمت خادمان افتخاری امام حسین به عتبات عالیات

معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت از عزیمت خادمان افتخاری سازمان حج و زیارت به عراق خبرداد و گفت که این خادمان قرار است در زمینه راهنمایی زائران در کربلای معلی ، نجف اشرف و کاظمین به فعالیت بپردازند.
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت؛ اکبر رضایی امروز در همایش توجیهی خادمان افتخاری و راهنمایان زائران اربعین حسینی(ع) با برشمردن اجر معنوی خدمت به زائران حضرت امام حسین ع گفت: وظیفه ذاتی سازمان حج و زیارت خدمت به زائران اعتاب مقدسه است و به همین منظور در سال جاری و بنابر دستور رئیس سازمان تصمیم گرفتیم اقدامات و خدمات را برای خیل عظیم جمعیتی که از کشورمان به سوی عتبات عالیات در حال تشرف هستند، انجام دهیم.
وی افزود: استفاده از توان دفتر نمایندگی در عراق، بهره گیری از ستادهای شرکت شمسا که در ایام عادی فعال هستند و تعریف ساختار جدید در شهرهای کربلا، نجف و کاظمین برای راهنمایی به زائران، بخشی از اقدامات مدنظر است.
رضایی با بیان اینکه ظرفیت محل و امکانات آشپزخانه های نجف و کربلا برای طبخ غذا مدنظر خواهد بود ، تصریح کرد: در صورتی که افراد خیر مواد اولیه داشته باشند و به دنبال طبخ غذا برای زائران هستند نیز می توانند از ظرفیت آشپزخانه های سازمان بهره بگیرند.
وی در توضیح ساختار اربعین برای راهنمایی زائران توسط خادمان افتخاری گفت:طبق این ساختار شهرهای کربلا و نجف و کاظمین به چند منطقه و سپس چند ناحیه تقسیم می شود که در این نواحی نقاطی معین شده که زائران می توانند از راهنمایی های لازم استفاده نمایند.
معاون امور حج و زیارت سازمان حج و زیارت تصریح کرد: بخش زیادی از راهنمایی زائران در نرم افزار موبایلی مصباح وجود دارد و شما به عنوان خادمان و راهنمایان می توانید از خدمات نرم افزار مصباح بهره ببرید.
وی از همه خادمان افتخاری که با عشق به حضرت امام حسین ع و خدمت به زائران حضور یافته اند تشکر کرد و گفت: امیدواریم بر اساس وظیفه ای که بردوش داریم بهترین و مناسب ترین خدمت را به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.
خادمان افتخاری سازمان حج و زیارت امروز با بدرقه مدیران سازمان حج و زیارت ، عازم کربلای معلی ونجف اشرف شدند.
 
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده