فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت برگزار شد

جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج و زیارت به نقل از بعثه مقام معظم رهبری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت گفت: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در مجتمع‌های زیارتی ساخته شده در مناطق مرزی کشورمان و هتل‌های احداث شده در شهرهای نجف و کربلا ضرورت دارد.
 
سرپرست حجاج ایرانی در این جلسه پس از گزارشی که از وضعیت زائرسرای شهدای عملیات طریق‌القدس بستان و حسینیه چندمنظوره مهران (شهدای منا) ارائه شد، تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌ها باید به نحوی عمل شود که بیت‌المال حفظ گردد و علاوه بر تأمین هزینه‌های مورد نیاز این مجتمع‌ها، از سرمایه‌های موجود بهترین استفاده صورت گیرد.
 
وی همچنین در خصوص هتل‌ها و مجتمع‌های پخت غذای زائران که در شهرهای کربلا و نجف با مشارکت دیگر طرف‌های ایرانی و عراقی احداث شده است، تصریح کرد: در شرایط مختلف بازدهی سرمایه به نحو مطلوب باید در اولویت قرار گیرد.
 
در ادامه این جلسه، آقای علی‌رضا رشیدیان رئیس سازمان حج وزیارت با ارائه گزارشی از خدمات ارائه‌شده توسط این سازمان در اربعین امسال، تصریح کرد: آسیب‌شناسی در بخش‌های ثبت‌نام، اعزام، بهداشت و درمان و بیمه زائران و امداد و راهنمایی گمشدگان و... آغاز شده است تا در سال‌های آینده برای برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت برنامه‌ریزی شود.
 
وی تصریح کرد: سازمان حج وزیارت در حیطه وظایف ذاتی خود در این حوزه راهکارهای مناسب را به خدمت خواهد گرفت تا به رسالت و مأموریت‌های خود در عتبات عالیات عمل کند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزش ستاد مرکزی اربعین نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این کمیته در اربعین 98، اقدامات فرهنگی در سال‌های گذشته را در راستای تغییر رفتار و فرهنگ زائران مؤثر دانست و درعین حال گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب همچنان باید تلاش کرد.
 
وی افزود: همه دستگاه‌های که در حوزه فرهنگی به این کمیته کمک می‌کنند باید هماهنگ عمل نمایند و این موضوع تقریباً پذیرفته شده است.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده