فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

جشنواره‌ها و برنامه‌های کرمان را در نوروز ۹۸

شهردار کرمان از برنامه‌ها و جشنواره‌های متنوع و شاد این شهر برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

مهران عالم‌زاده، شهردار کرمان، در نشست خبری با محوریت برنامه‌های نوروزی بهار ۹۸ کرمان گفت:

    استفاده از فضاهای تبلیغاتی و رسانه‌ای موجود با آماده‌سازی ورودی‌های شهر از سمت جاده ماهان، جاده زرند و جاده تهران، نصب خیر مقدم به دو زبان انگلیسی و فارسی و به لهجه‌های لری، کردی، عربی، ترکی بر دیوارهای سیمانی، ایجاد پایگاه اطلاع رسانی در ورودی‌های جاده تهران، جاده ماهان و جاده زرند، توزیع اقلام مکتوب برنامه آژانس‌ها و تورها و نصب آپ «کرمان من» از جمله اقدامات در نوروز ۹۸ است.

علاوه بر موارد ذکر شده، عالم‌زاده از ایجاد ۱۲ ایستگاه «از من بپرس» برای راهنمایی مسافران و معرفی مکان‌های گردشگری، راهنمایان سیار با دوچرخه و پیاده با کاور شهرداری، چاپ حدود ۱۰ هزار نقشه گردشگری، چاپ چندین هزار دفترچه راهنما اماکن و برنامه تور نوروز ۹۸ شهر کرمان، چاپ پازل‌های تبلیغاتی با نماد‌های شهری، چاپ بیش از ۸۰ هزار عدد کارت پستال از اماکن و جاذبه‌های شهر کرمان و استفاده از طرفیت سامانه ۱۳۷ برای راهنمایی مسافران خبر داد.

عالم‌زاده تاکید کرد که برنامه‌های نوروز ۹۸ بسیار منسجم بوده و ترکیب برنامه‌ها، تمامی سلایق را در بر می‌گیرد. او در ادامه افزود:

    امسال اتوبوس ویژه دو طبقه گردشگری در شهر کرمان خواهیم داشت که بدنه آنها، به یک تابلوی هنری خیر مقدم به مسافرین تبدیل شده است. همچنین جشنواره بهار مسافر در پارک مسافر، جشنواره تخم‌ مرغ‌های رنگی، اجرای ویژه برنامه در هنگام تحویل سال در پارک مطهری و پخش فیلم‌های مستند فیلم‌سازان کرمانی در سینمای روباز پارک مطهری به مدت ۱۲ شب از دیگر برنامه‌های شهر کرمان برای علاقه‌مندان و گردشگران است.

طبقه گفته‌های شهردار کرمان، جشنواره حکاکی روی درختان خشک منطقه یک توسط هنرمندان بومی، اجرای برنامه‌های هنری در آب انبار میدان گنجعلیخانی، اجرای کارناوال‌های نوروزی شامل موسیقی زنده محلی در ۱۲ نقطه کرمان، اجرای برنامه موسیقی «هفت شهر» در سالن بسطامی واقع در پارک شهر، احداث المان‌های جدید در شهر، نصب ۵ مجسمه در منطقه ۳ و ۱۲ سفره هفت سین در سطح شهر، جشنواره فراگیر و مردمی «نوبهار خانواده‌ها» شامل نمایشگاه صنایع دستی و سوغات کرمان، فستیوال بادبادک‌ها در جنب دریاچه جنگل قائم، جشنواره نوبهار بچه‌ها در منطقه پارک ایرانیان، اجرای کنسرت رایگان با حضور یکی از خوانندگان مطرح کشور در پارک مادر در روز هفتم و هشتم فروردین، از دیگر اقدامات شهرداری کرمان برای ایجاد اوقاتی خوش برای مسافرین خواهد بود.

عالم زاده در انتها افزود:

    برپایی نمایشگاه فاخر و ارجمند سه خوشنویس برجسته و ممتاز کشور، حسن ختام برنامه‌های نوروز ۹۸ است.

شما نیز همواره می‌توانید با استفاده از موتور جستجوی تور کجارو، با انواع تورهای داخلی و خارجی نوروزی از جمله تور کرمان آشنا شده، و با مقایسه قیمت‌ تورهای ده‌ها آژآنس معتبر، ارزان‌ترین تور را انتخاب کنید.

منبع عکس: ایسنا

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده