فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از کارگزاران حج 98

بیش از ۱۶۰ نماینده مجلس شورای اسلامی طی نامه ای از رئیس سازمان حج و زیارت، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ،مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و همه کارگزاران عملیات حج سال ۹۸  قدردانی کردند.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت ، این نامه که خطاب به دکتر روحانی رئیس جمهور نوشته شده به امضای بیش از 160 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است .
این نمایندگان در این نامه تصریح کردند : در سال ۱۳۹۸ با وجود هجمه همه جانبه دشمن قسم خورده با تمامی موانع تحریمی مناسک حج با عنایت خاصه حضرت حق با صلابت و کرامت کم نظیر و با شکوه انجام پذیرفت.
آنان در ادامه از تلاش، همت، کوشش و مدیریت بسیار خوب مدیران، کارگزاران سازمان حج و زیارت به ویژه حجت السلام و المسلمین عبدالفتاح نواب نماینده مقام معظم رهبری و علی رضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت قدردانی کردند.
نمایندگان امضا کننده این نامه در ادامه از مدیر عامل و پرسنل هواپیمایی جمهوری اسلامی که با اتکاء به توان داخلی رسالت انتقال حجاج را به عهده داشتند و به خوبی از عهده این امر برآمدند نیز تقدیر  نمودند.
 
 
 
متن نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به شرح ذیر است:
"بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَذِّن فِی النَّاسِ بِالْحَجِّ یَأْتُوکَ رِجَالًا وَعَلَىٰ کُلِّ ضَامِرٍ یَأْتِینَ مِن کُلِّ فَجٍّ عَمِیقٍ
 
حجت السلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی 
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران 
سلام علیکم 
 
حج آهنگ دیدار با خداوند متعال و نشانه ای رجعت به سوی اوست که ابدیت لایتناهی است. حرکتی عظیم که میراث گرانقدر انبیاء الهی و حضرت ابراهیم خلیل الله است؛ به سوی کمال،خیر،زیبایی و حقیقت.
در سال ۱۳۹۸ با هجمه همه جانبه دشمن قسم خورده با تمامی موانع تحریمی مناسک حج با عنایت خاصه حضرت حق با صلابت و کرامت کم نظیر و با شکوه انجام پذیرفت.
ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی از تلاش، همت، کوشش و مدیریت بسیار خوب مدیران، کارگزاران سازمان حج و زیارت و همچنین مدیر عامل و همکاران هواپیمایی جمهوری اسلامی که با اتکاء به توان داخلی رسالت انتقال حجاج را به عهده داشتند، به ویژه از نماینده مقام معظم رهبری حضرت حجت السلام و المسلمین جناب نواب و ریاست سازمان حج و زیارت جناب آقای رشیدیان تقدیر و تشکر می نماییم.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده