فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

تاکید رئیس سازمان حج و زیارت بر مدیریت دقیق و صحیح عملیات جابه جایی 90 هزار زائر در ایام تشریق

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به گستردگی عملیات جابه جایی 90 هزار زائر ایرانی طی ایام تشریق بر حساسیت و اهمیت موضوع  ومدیریت صحیح و دقیق آن تاکید کرد .
 
علی رضا رشیدیان سه شنبه شب در همایش راهنمایان نقل ترددی افزود : در عملیات نقل درایام تشریق قریب به ۹۰  هزار زائر ایرانی قرار است با مدیریت واحد نقل ترددی روز هشتم برای اهل سنت و بعد از ظهرهم برای حرکت به سمت عرفات و وقوف جابجا شوند.
وي گفت: امر حمل و نقل موضوعی بسیار مهم و حساس است به گونه‌ای که هر تاخیری می تواند مشکل ساز شود آن هم در شرایطی که متوسط سنی زائرین ۶۰ سال بوده و انواع بیماریهای مرتبط با کهولت سن در بین آنان وجود دارد.
 وی تصریح کرد : از این رو باید در انجام دقیق و صحیح این امر با دقت نظر و هوشیاری لازم اقدام کنیم.
 رئیس سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه ایام تشریق تمرین زمان شناسی وتمرین زندگی دنیا است ؛ اظهار کرد : ما بعنوان خادمان ضیوف الرحمن باید فراتر از دیگران و با دقت و حساسیت مضاعف تری ،مسئولیت خود در خدمت به زائران انجام دهیم.
وی اظهار کرد : امسال با افزایش قابل توجه هزینه های حمل و نقل تا حدود 80 درصد در عربستان مواجه شدیم با این حال همین امر موجب شد تا با توجه به افزایش قیمت قابل توجه ما هم خواهان در اختیار نهادن اتوبوس های نو و دارای کیفیت مناسب و خوب اعلام کنیم .
 وی گفت : هم اکنون اتوبوسهاي مدل ٢٠١٩ و ٢٠٢٠ برای ححمل و نقل زائرانمان را در اختیار داریم که به طورطبیعی این خودروها مشکلاتی چون خرابی در بین راه  را ندارند ضمن آنکه با این حال باز هم برای موارد احتمالی خرابی ،خودروهای امدادی برای انتقال زائران باید برنامه ریزی شود. 
رشيديان ادامه داد : از سوی دیگر باید همه بخش ها بویژه حوزه نقل ترددی در تعامل با زائران به گونه‌ای عمل کنند که استرس و اضطراب آنان کم شود چنانکه در زمان خرابی خودرو ، زائران دچار استرس و تشویش نشوند.
 وي با اشاره به اینکه امسال تعداد درهای پارکینگ ها در مزدلفه اضافه شده تا ترافیک نسبت به سال‌های قبل کاهش یابد و این خود می تواند به کاهش فشار و استرس زائران کمک کند. 
وی تصریح کرد : شما در موضوع نقل حجاج مسئول هستید و حق غافلگيري نداريد تا بتوانيم زائران را  در نهایت آرامش و سلامت به مقصد برسانيم  .
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به بکارگیری و بهره گیری از ظرفیت های فناوری در حج امسال از جمله آنها را نرم‌افزار موبایلی زایریار عنوان و تاکید کرد : به زائران اطلاع رسانی شود که برای مسیریابی و حرکت آنها به مقاصد مربوط کمک کرده و آرامش خاطر را برایشان در پی داشته باشد.
کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده