فقط 1.490.000 تومان

آفر ویژه تور گرجستان

رزوراسیون کلیه هتلهای دبی  - بلیط رفت و برگشت پرواز 

فقط 300 درهم

رزرو پرواز و هتل با بیشترین کیفیت و بدون محدودیت

فقط 32 دلار

افزایش هزینه سفر به عتبات عالیات به حداقل رسید

دیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام جزئیات هزینه سفر به عتبات عالیات گفت: هزینه سفر زیارتی به عراق در بخش سفرهای زمینی میانگین حدود 7 درصد و هزینه سفر به عراق به صورت هوایی، حدود 11 درصد افزایش پیدا کرده است.
 
مرتضی آقایی- مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، درباره افزایش هزینه سفر به عتبات عالیات گفت: پیشتر اعلام شده که 10 درصد افزایش برای سفرهای زمینی و 15 تا 20 درصد سفرهای هوایی برای نوروز افزایش قیمت خواهد داشت که با تلاش های صورت گرفته این افزایش به حداقل رسید. وی افزود: با تلاش های صورت گرفته، هزینه سفر به عراق به صورت زمینی میانگین حدود 7 درصد و قیمت های هوایی حدود 11 درصد افزایش پیدا کرده است. او حداقل قیمت اعزام های هوایی از ایستگاه شهر تهران به عتبات در نوروز را 3 میلیون و 850 هزار تومان و حداکثر قیمت را کمتر از 4 میلیون تومان اعلام کرد و اضافه کرد: حداقل افزایش هزینه سفر زیارتی به عراق به صورت زمینی یک میلیون و 890 هزار تومان و حداکثر قیمت 2 میلیون و 370 هزار تومان است.

تنوع در بسته ها، عامل جذب مخاطب

آقایی بیان کرد: سعی کردیم در بسته های نوروزی تنوع ایجاد کنیم تا علاقمندان بتوانند به راحتی زمان سفر خود را انتخاب کنند. او اضافه کرد: بسته ها را از 5 تا 9 شب تهیه کردیم، اما عمده بسته های سفر دارای اقامت هفت شب بوده که شامل سه شب در نجف اشرف، سه شب در شهر کربلا و یک شب در شهر کاظمین بوده است. زیارت امامین عسگریین هم در برنامه سفر زائران در نظر گرفته شده است. آقایی گفت: تمام این بسته های سفر دارای پوشش های امنیتی، بیمه ای و درمانی هستند. همچنین درخصوص اسکان و تغذیه تلاش شده که همه استانداردهای مورد نیاز رعایت شود.
وی با اشاره به اینکه 90 هزار نفر برای عتبات نوروزی پیش ثبت نام کرده ، افزود: نتایج قرعه کشی در 10 اولویت اعلام شده و از سه شنبه 30 بهمن افراد پذیرفته شده براساس الویتشان برای انتخاب کاروان و تاریخ اعزامشان به سایت atabat.haj.ir می توانند، مراجعه کنند.

مدارک لازم برای زائران عتبات

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تاکید کرد: متقاضیان عتبات عالیات از زمان ثبت نام 72 ساعت فرصت دارند، برای واریز هزینه سفرشان اقدام کنند. وی اضافه کرد: زائران برای پرداخت هزینه سفر به عراق با فیش سبز رنگی که دفاتر زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت به آن ها می دهند به بانک مراجعه کنند، همچنین امکان پرداخت آنلاین هم در سیستم برای زائران وجود دارد. آقایی یادآور شد: زائران به اعتبار گذرنامه خود نیز توجه کنند، گذرنامه زائران لازم است از زمان سفر 6 ماه اعتبار داشته باشد.

منبع: ایسنا

کلیه حقوق به آزانس مسافرتی تاپ سیر تعلق دارد.شمارنده